divendres, 17 de febrer del 2012

JAQUETA DE GANXET



Una jaqueta feta de ganxet amb una llana que feia temps que tenia. És tota feta de punts alts. Només té el detall d'unes files de conxes de tant en tant, tot i que a la foto no s'aprecia gaire bé.

Una chaqueta hecha de ganchillo con una lana que tenía hace tiempo. Está toda hecha con puntos altos. Sólo tiene el detalle de una filas de conchas de vez en cuando, aunque en la foto no se aprecia bien.

Pel davant. Por delante

Pel darrera. Por detrás.



7 comentaris:

  1. Hola:
    He descobert el teu blog a través del d'ovillos. Jo també hi compro la llana.
    M'agrada molt les cosetes que fas. T'aniré seguint.
    Una abraçada.
    http://fetamblesmevesmans.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Leonor.
      A mi també m'agrada el teu blog. Tafanejant per allà m'he adonat que hi ha coses que ja havia vist al blog de Ovillos.
      Fins aviat

      Elimina
  2. Hola,
    també t'he descobert a través del blog d'ovillos. Encara no hi he comprat, però m'ho estic mirant perquè vull fer una manteta pel nadó d'una amiga i estic mirant quins colors combinar. El que no sé és si els colors que es veuen a la web difereixen gaire dels reals.
    M'anima molt veure que hi ha força gent que treballa amb els seus fils i que estan contents amb el resultat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Doncs sí, jo fa anys que compro les llanes a Ovillos i t'ho recomano. Són molt formals i molt ràpids a l'hora de servir, i les llanes estan força bé. Abans de comprar pots demanar un muestrari a través de la pàgina web després de registrar-te, així podras trocar-les abans de comprar.
      Els colors... les coses que jo he comprat sí que s'hi semblen als colors de la web.
      Espero haver-te ajudat.
      Fins aviat.

      Elimina
  3. Y qué te pareció el tutorial? Queda bien explicado o hay algo confuso? me alegro de que te animaras a probar. Lo de unir es un poco más tedioso y aburrido... puedes ir intercalando ganchillear y unir para variar un poco, y luego queda cortar los remates... Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. El tutorial muy bien. No tuve ningún problema. No sé como tenéis tanta paciencia para hacer esos tutoriales tan bien explicados foto a foto...
      Un día de estos pondré la flor en el blog para que veais como ha quedado, cuando le haga la foto, jeje
      Un abrazo

      Elimina
  4. Hola y gracias por visitar mi blog. Si tengo pensado hacer algo con las lanas de Raquel pero por ahora me tiene muy liada la manta Babette y otros proyectos que tengo empezados para el verano, el poncho es uno y voy muy lenta.
    Besos

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris
Gracias por vuestros comentarios